کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316522 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حمله هکرها به گلکسی S3

هک موبایل

براساس اظهارات یک محقق امنیتی در آلمان، هکرها که به تلفن هوشمند و محبوب گلکسی S3 سامسونگ نفوذ کرده اند از بین بردن کامل اطلاعات آن و بازگرداندن به حالت کارخانه ای را هدف گرفته‌اند.

به گزارش سرویس امنیت و شبکه پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از مهر، راوی بورگاونکار محقق دانشگاه فنی برلین اظهار داشت که چگونه یک کد ۱۱ رقمی که در یک صفحه وب یا یک پیام متنی پنهان شده می تواند تلفن را به نوعی به حالت اول کارخانه ای بازگرداند که کاربر حتی نمی تواند مانع آن شود و در این میان تمام شماره های تلفن، تصاویر، فایلهای صوتی، ویدئویی و برنامه های اجرایی نیز حذف خواهند شد. بورگاونکار این آسیب پذیری امنیتی طی یک همایش در آرژانتین به طور عملی تشریح کرد.

وی اظهار داشت: این کد ۱۱ رقمی همچنین می تواند موجب بازگرداندن تلفن به حالت کارخانه ای را روی گلکسی S2 و سایر دستگاه هایی شود که از نسخه سامسونگ سیستم عامل گوگل استفاده می کنند که با رابط کاربری تاچ ویز “TouchWiz” کار می کنند.

به نظر می رسد که تلفنهای هوشمند اندرویدی از سازندگان تلفنهای همراه ایمن بوده اند اما اجرای این حمله تنها روی دستگاه های سامسونگ میسر شده است.

پو اولیوا، یک مهندس ارتباطات راه دور اسپانیایی که یک وبلاگ نویس مشهور در زمینه امنیت این دستگاه محصول می شود نیز این شیوه هک را آزمایش کرده و اظهار داشته است که مهندسان سامسونگ وقتی یک کد برای بازگرداندن به حالت کارخانه ای تنظیم کردند به چه چیزی فکر می کردند.

وی افزود: این اقدام بدون در نظر گرفتن هیچ تأییدی از کاربر صورت می گیرد و ناگهان تمام اطلاعات روی تلفن از بین می رود. نمایندگان سامسونگ از اظهار نظر در این رابطه امتناع کردند.

سری جدید گلکسی S سامسونگ که از آن با عنوان رقیب جدی اپل یاد می شود، اواخر ماه می وارد اروپا و ماه گذشته وارد آمریکا شد و اکنون نیز با ورود آی فن ۵ به بازار شایعاتی برای ارائه گلکسی S3 در ماه مارس سال ۲۰۱۳ (اسفند امسال) به گوش می رسد. تلفنی که سامسونگ امیدوار است بتواند موفقیت S3 را تکرار کند.

در بازار تلفنهای همراه سامسونگ رقیب اصلی اپل است، چرا که دو شرکت در حال حاضر درگیری دادخواستهای حقوقی در سراسر جهان شده اند. تلفن محبوب گلکسی S3 سامسونگ که بهار امسال وارد بازارهای کشورهای نیم کره شمالی شد ۲۰ میلیون دستگاه فروش داشت و این شرکت اعتقاد دارد که تا پایان سال موفقیت آن را به فروش ۳۰ میلیون دستگاه می رساند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11266 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/07/09 تعداد مشاهده: 1999
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر